NEGATIVITI!

Det är så häääär synd om mig! o jag överdriver inte..  Jag missade Stockholm o nä jag skojar det är sant. Livet är inte rättvist nånstans! :(    

Igår kväll somnade jag med 39 gradersfeber som tur är var min sötnos hos mig hela kvällen så bröt inte riktigt ihop. I morse vaknade jag med sjukt ont i kroppen och lipade så fort jag försökte andas, pappa trodde typ att jag skulle dö och det var väl vad jag ville just då när jag insåg att jag inte skulle kunna åka till Stockholm! Nu mår jag dock lite bättre har fortfarnade feber och ont i huvudet men kan andas!

Albin älskning kom hit med glass förut han är sötast i hela världen! Vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara människa? Den saken kan jag behöva fundera länge på, men bättre än bäst är han iallafall!  <3

Det enda positiva med missen av resan är att jag sparar pengar så jag kan shoppa ännu mer i Ullared. Dit ska jag om tio dagar och om jag säger att jag har jobbigt att andas får jag vad ja vill ha serverat på guldfat! ;) 

Oj vilket positivt inlägg detta blev förlåt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback