Lite smått uppdatering.

Kände att det var dags för en uppdatering. Det blir visst inte så ofta längre förlåt! (a)

I fredags var jag i Ullared med mamma, Anna, Ullis och Julia mycket trevligt och mycket trångt! På vägen hem blev man mosad och det var som att sitta i en bastu i två och en halv timma, men det var det värt. (Vi i baksätet hade påsar i knät nästan upp till taket. Den enda som inte stördes av det var Ullis som drog ner mössan och somnade!) Jag köpte lite smått o gott, men handlade inte för mycket iallafall och det är bra för det är lätt hänt.   





Albin sov hos mig sen när vi kom hem och det är alltid mysigt!  Igår bakade jag, mamma och Pontus lussekatter dom blev alldeles underbart goda! 









Sen hade vi fika med glögg peppar kakor och lussekatter. Julen är mysig, men tur att den bara är jul en gång om året för annars vet jag någon som skulle rulla fram..


Som tur är har jag Julia och hon och jag åt nyttiga frukter och dippade morötter. Vi kollade även på robinsson och film fast jag sov nog mest under filmen inte ovanligt. Jag är helt enkelt hopplös!  Idag ska vi äta middag hos farmor och farfar sen blir det julskyltning!

Ha en trevlig första advent! :)  

PUSSAR <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback