Jul är kul

Jag sitter här och har tagit det allmänt lugnt! Gjorde klart samhällen i skolan och lärde mig engelskan tills i morgon så skönt har knappast inget plugg nu. Hade en och en halv lektion idag. Den första var engelska sen väntade vi till halv ett för att ha en halvtimmas hälsopedagogik. Sen var den här dagen slut så skönt med slappa dagar ibland särskilt när man skulle gått till 20 över tre egentligen! 

Gick till stan och fikade med Julia hon var halt, men det var trevligt ändå! :) Vi fikade på winerbageriet och vi insåg att teé är väldigt dyrt 25 kr för vatten och lite torkat skit? Så vi drack varm choklad istället för det kostade bara 23 kr fast det innehåller både mjölk,socker och kako! ;o Mysigt var det iallafall! <3

Ikväll ska jag köra lite step up upp och ner och ner och upp..

PUSSSAR OCH KRAAMAR

PS. Det vita som fladdrade runt ute förut var snö. När det snöar är det nästan julafton det lärde jag mig när jag var liten.  D.S


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback