2/11- 09

I natt vaknade jag helt panikslagen och funderade på vad jag skulle göra med mitt liv. Det var tur att Albin låg bredvid mig annars hade jag väl sprungit till skogs! Folk får 40 års kris jag tror jag kommer drabbas av 18 års kris för är livrädd fast vet inte riktigt varför.. Fast å andra sidan har jag fortfarande några månader kvar att vänja mig vid tanken!  


I dag har jag varit tillsammans med den där underbara,söta, snälla och allmänt väldigt bra pojken Albin i två år. Han är kärlek för mig! Hade någon sakt till mig för så där två års sedan att jag och Albin kommer vara tillsammans fortfarande om två år hade jag skrattat åt den människan och tyckt den var allmänt störd.

Första gången jag var med Albin själv lagade vi mat och jag klarade inte ens av att fixa varm pasta. Pappa skämde ut mig helt totalt så jag var nära på att dö och jag var helt sjukt nervös så jag fick kämpa en halv evighet med att få mig den där chokladbollen det var iallafall vad det kändes som. Nu för tiden finns det massor av minnen första kramen fick jag utanför mitt hus, första gången han höll min hand var hemma hos Sabina en gång när vi kollade på nån läskig film typ The Grugde och första gången jag fick en puss var utanför Holaveden.
Tss, Jag kankse inte är så där nykär så jag får behöver vara rädd för att vara varm om handen längre eller fundera på om jag har dålig andedräckt för det vi har är något större och jag vet att han älskar mig iallafall! ;)

Jag trodde faktiskt inte man kunde känna så här för någon som jag känner för Albin, men det kan man och jag är lyckligast i världen som har honom i mitt liv.









I'm only up when you're not down
Don't wanna fly if you're still on the ground
It's like no matter what I do
Well you drive me crazy half the time
The other half I'm only trying to let you know
That what I feel is true!





Kommentarer
Postat av: Sabina! :)

men åh vad söta man får vara! :)

grattis igen gullungar :*

ni är bra! <3



2009-11-02 @ 21:23:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback