16/11 -09

Jag förstår att ni tror att jag dött av matförgiftning, men sånt är inte fallet! (;  Det var inte direkt igår, men lika bra det för det betyder att jag har ett liv som jag lever för fullt!

Jag är fullt uppe i att skriva klart vad jag ska säga om sånna där upptäcktsresare som upptäckte lite saker här på våran jord för lite år sen. Det är svårt och jag kommer behöva prata i minst en timma för att någon ska fatta dock har jag bara en kvart på mig så ni hör själva det här går åt skogen.

Imorgon åker alla bra BF tvåor till Stockholm jiiippie! ;D  
På onsdag vet jag vem som är död om jag känner min klass rätt lär man få hörselskador och få sömn besvär för resten av sitt liv, men det är det värt!  Vi ska besöka en skola för ungdommar som inte kan gå på vanliga skolor i Linköping  och sen ska vi till Stockholm och träffa en dam/tant som jobbar i Klarakyrka med unga prostetuerade. Sen är det FRI tid jag chansar på att alla kommer springa runt som hysteriska förutom jag och Matilda som ska sitta på plattan och vänta i tre timmar tror ni jag blir fångad av en polis om jag skriver att vi ska köpa knark?  (Tror det är bäst att jag berättar att det inte är sant så ingen polis blir arg.)   

När vi är utmattade ska vi kolla på teater Oristiens drängar det låter inget vidare, men vi hoppas på det bästa..     

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med det vill säga plugga

PUSSAR!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback