XL

Hejsan klockan 05.35 ringde klockan dags att hoppa upp för att
göra sig iordning för klockan halv sju bar det iväg mot ullared.
Det var jag, Julia, min kära moster Monica, mamma och en cool
tant som heter Ella och är 76 år!    


På vägen upp körde vi i fullfart o plötsligt bromasar vi massa.

Jag: vad gör vi?!

Chauffören (Monica): Bromsar!
Ella:  Titta vad sööt  om rådjuret som vi höll på att köra på.

Resten av resan gick underbart bra!    

När vi kom till Ullared och skulle börja handla va alla på bra humör
och jag och Julia begav oss till damkläderna direkt och det fanns
massor av fina kläder men ett problem storleken va XL på allt
jag blev surar och surar och stackars Julia fick stå ut med mig
och försökte uppmuntra mig genom att säga att hon kunde sy
in kläderna men då alla vet att Julia är värdelös på att sy var
det inget bra allternativ så var bara att sura vidare.   Men plötsligt
kom Julia på något brilljant vi kunde kolla barnavdelningen!
och genast blev pygmén Paulina på bättre humör för hon hittade
en fin kjol för endast 50 kr och förövrigt ska jag inte klaga så värst
mycket för hittade en del saker ialla fall.

- En svart speciell men tuff kjol
- en jeans kjol
- svarta sandaler
- smink puder och ögonskugga
- en orange ful sak
-  ett par byxor
- strumpor (tyckte inte jag hade så många har bara cirka 103 par)

och lite smått och gott som jag inte orkar skriva upp men dagen
var bra, men i fortsättningen hoppas jag på att de skaffar mer kläder
i små storlekar för då kommer jag gärna på besök igen.

Tjingeling :* 


Kommentarer
Postat av: Juliia

ursäkta den orangea fula saken hittade jag faktiskt xD

men ja kan visst sy :)

hihi tack för en trevlig söndag :D <3333

2009-05-12 @ 08:12:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback