20.38

Tycker det där med rubrik är lite komplicerat i mellan åt ialla fall när man inte kommer på något vettigt att skriva.

och nej Sabina jag syftade inte på dig i förra inlägget! (aa) haha
För Sabina dej var det synd om på riktigt!

Nu har jag duschat en jätte lång och skön dusch underbart rakat benen och polerat eller vad det heter när man tar bort den döda huden? Så nu är jag ren och fin fast fin va nog att ta i. Har även träffat Agnes och Hugo lite och dom var trött och väldigt hyperaktiva jag blev trött bara av att titta på dom, när dom sprang runt och hade brottnings matcher.  Skönt är det även att vara ledig 5 dagar denna vecka det tackar man inte nej till direkt!   I morgon ska jag och Matilda baka fika sen ska jag Matilda, Julia och Agnes och Hugo på picknick det låter väldigt mysigt och det blir det nog också.

Och i mitt hus är det nån försäljare som ringer stup i kvarten och varje gång telefonen ringer skriker pappa "svara inte" så får lyssna på den där jälva telefonen nästa gång springer jag och svarar och säger att pappa är jätte intresserad och ger luren till han lixom bara för att jävlas ;)










Kommentarer
Postat av: Anonym

haha (A)

okajokaj... nu känns allt bra igen ;o

haha <333

2009-05-20 @ 20:10:09
Postat av: Anonym

/sabina xP

2009-05-20 @ 20:10:47

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback