Måndagar är en

Måndagar är en väldigt bra start på veckan två lektioner sen fyra timmars hål och det kan bli segt om det inte utnyttjas på rätt sett men idag har jag minsann utnyttjat det väldigt bra om jag får säga det själv har solat underbart skönt är det. Jag vet jag är väldigt slö men kännde att jag fick va det idag! :)

Har till och med fått lite färg och det kan ju vara bra att ha. Det är min taktik för att kunna känna mig lite nöjd med mig själv och en bikini.  För träna och sånt är lite dåligt från mitt håll för tillfället men ska ta tag i mitt liv snart ska bara, som Alfons Åberg visst också ofta sa utan att ens fundera på att börja men jag ska faktiskt bara sluta vara förkyld först! (; 

PUSS





Kommentarer
Postat av: hannapanna

ja för fasen, se till att vara frisk tills på fredag ;) för då smäller det! :)

2009-05-25 @ 20:46:49
Postat av: hannapanna

ja för fasen, se till att vara frisk tills på fredag ;) för då smäller det! :)

2009-05-25 @ 20:47:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback