En helt vanlig måndag.


I morse kollade jag ut och såg att det var solig så blev glad och gick upp tio minuter tidigare än vanligt men ack man blev besviken när man kom ut och höll på att frysa ihjäl om  tårna för råkade hoppa i dom nya sandalerna fina är dom och får inte ens någon skoskav! ;)      

Skoldagen var allt annat än lång och det är alltid skönt en svenska lektion som vi kollade film om antiken och jag har redan dragit slutsattsen om att dom var gamla bokmalar som hade allt för många sexfantisier. Efter svenska hade vi hål i så där 5 timmar alltid lika kul noot. Jag och Elin gjorde iordning en powerpoint  till samhällsredovisningen imorgon.  Ush kan jag få vara hemma och lite sjuk i morgon jag är nog lite rädd!  Tillbaka till skoldagen som jag höll på att skriva om innnan jag kom på att det är Samhäll i morgon.  Sista lektionen var tyska och vi började hålla på med gramatik och sånt förstår inte jag, men försökte leka som jag fattade allt vill ju inte att läraren ska tror jag är dum i huvudet.

Nu sitter jag här eftermiddagen sov jag bort skulle pluggat men det är rena sömnmedlet särskilt om man ligger i sängen och läser fritidskunskap. Ganska så snabbt somnade jag och det var ju inget bra för nu får jag nog problem att somna i kväll och så måste jag fortfararande plugga typiskt!     

Och så har jag nog abstinens besvär som Julia brukar kalla det har inte träffat Albin på en evighet känns det som och det är jätte långt tills fredag men får försöka vara positiv och hålla ut men hur lätt är det när man har en fin pojk som inte är där jag är.  Han skulle aldrig läsa min blogg fast han har visst redan kollat läget en gång. Bäst jag skriver att jag älskar han ifall han läser detta och har råkat glömt att jag gör det!

Nu ska jag fortsätta att plugga :(   elr aa börja!  som hjälp till pluggandet ska jag lyssna på var ska vi sova i natt och Hey stephen funkar utmärkt ;)   puss och godnatt <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback