gårdagen!

Hejsan tänkte att det var dags att uppdatera om gårdagen nu (;

Glada Matilda kom på besök runt klockan tolv vi satte i gång med att baka kladdkaka och sen kom Julia i full fart på sin moped för hon ville också hjälpa till att baka stenhård kladdkaka och chokladbollar med för mkt kakao blev slut resultatet!  Runt tre åkte vi till Agnes och Hugo för att vara barnvakter och det var trevligt jag och hugo satt och spela på "andra sidan häcken" och vi är grymma (;   Julia tyckte spelet var lite för våldsamt så hon satt nog mest och blunda.

Kvällen spenderades hemma hos Matilda och vi kom på att vi ville äta taccopaj så åkte till coop för att handla och där kom vi på att vi ville ha godis också och när jag plockat en påse godis och vi skulle gå och betala va händer då jo jag tappar så klart godis påsen så att allt åkte ut på golvet!  pinsamt ska jag säga och mina vänner flydde Julia gick och gömde sig vid toapappret och Matilda låg halvt och garva bakom massa choklad.
Ett barn till sin mamma:
- Mamma varför skrattar hon så mkt och pekar på Matilda?

Ja du lilla barn tur att du inte visst det. Mina vänner flydde så jag fick stå och skämmas i min ensamhet men efter en stund kom dom tbx så vi kunde gå och betala.  När vi väl kommit ut från coop kommer Julia på att vi ska åka till godisgrottan och träffa Lucas men han är inte där så jag och Matilda åker in på en gård med moppen. (jag kör hon sitter bakom) och sen ska vi ut igen mellan två andra hus men hoppsan där var en trappa och jag hann inte stanna så vi fick dunk.dunk.dunk ner för trappan kära nån vilken dag.. ;)  Resten av kvällen var lugn hemma hos Matilda med ätande av paj spela något spel och prata och Julia och Matilda sjöng även sing star.

Lite små fina kommentarer:
- MAMMA! skriker jätte högt
-lr va det min mamma?
- Det va du mamma!
(Matilda)
Jag måste ju kissa det va ju det jag höll på med!
det kan ni ju gissa vem sa så den som gissar rätt kan få en present ;)


Julia är e nog lite läskig!


Barnvakterna eller två barn jag vakta kommer inte ihåg riktigt.


en söt liten prinsessa <3


en söt pojke fast det ser ju alla så det behöver jag ju inte skriva.


Julia klant fick hela glaset fullt med is! ;)










mm taccopaj ;) 

Tack för en massa bra dag flickor (: <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback