lite uppdatering..

Dags för lite uppdatering..

I fredags kom Albin älsk på besök vi åkte till stan för att hyra film, men när vi kom hem och skulle kolla på filmen fanns det ingen film i fodralet. suck så fick åka ner igen till stan och då hade dom inte filmen nån jävel hade snott den tror jag. Så vi fick hyra en annan film istället fast den var väl helt okej har jag för mig även om jag glömt både handling och namn. Sen fick man sova med min pojk bredvid mig och det är alltid mys. På lördagen skulle vi göra tårta. Fast jag fick göra allt själv medans Albin och pappa klagade och inte trodde jag inte kunde nått. Det enda Albin skulle hjälpa med var att skala och mosa banan men då lyckades han tappa ner banaen i diskvattnet..  haha.  glömde nästan berätta att jag även fått paket av Albin fick ett par svarta spets trosor som jag var behov av efter som mina gamla gått sönder och en jätte fin t-shirt och ett navel smycke (; och ett hjärta gjort av Albin han är lite för söt!  

Hade även lite kalas hos mormor där vi åt min goda tårta! ;)   och jag fick ännu lite paket ett par korta vita mjukisbyxor, en skiva Fearless (det har nog grannarna hört för har haft disco med mig själv idag) en jeans kjol, en t-shirt och ett linne :)
nu har jag fyllt år klart för övrigt :P   

Lördag kvällen spenderade hemma hos Julia och jag var trött så skrattade åt allt Robinsson var tydligen skit kul för jag skrattade vad dom än gjorde ungefär. Sen var det melodifestivalen och jag tror jag tyckte Grekland var bra fast Norge var faktiskt oxå bra!  För övrigt har Julia en katt som jag var lite små rädd för, eftersom han hela tiden skulle sitta i samma stol som mig och jag ville inte ha honom där så va tvungen och få lite halvt panik. 


hittade en fin bild på mig och Julia! ;)


Kommentarer
Postat av: Juliia

jäkla hetingar asså :D <333

2009-05-18 @ 14:05:01
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback