Tränade klockan sex...

Tränade klockan sex och det var inte så många människor där  vi var väl så där 5 st + Jocke och Berlin så spelade två mål hela tiden. Jag och Natta var lätt bäst vann med 13-3 och världens passnings spel ni borde sett! haha okej ni andra var oxå bra (;     Sedan hem och äta och tog nyss dusch och försökte epilera benen men usch det gör ont och när det väl slutat göra ont för att man vänjt sig så hade mitt tålamod tagit slut så gav upp.

I morgon blir det tydligen att padla kanot lr nått annat och jag har inte packat så kan omöjlig kolla på Basket till klockan halv tre för vi ska åka klockan tre. Så jag går hem efter IOS:en och då slutar jag elva kan ju vara skönt (;   och på lördag blir det RIX FM det blir kul tror jag! :)

SOV SÖTT OCH VAKNA INTE BLÖTT



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback