stackars sjukling..

Sitter här och tycker synd om mig själv lr nu ljög jag för det gör jag nog inte. Tycker det är väldigt synd att jag missar mys dag med Albin och Balen och att träffa Julia och Matilda. Men kan hoppas att Albin vågar dyka upp en stund ialla fall även om jag har feber och är lite smått sjuk.  Vaknade massa gånger i natt av att jag kände mig jätte varm fast trodde jag drömde för jag skulle faktiskt vara frisk i dag men det lyckades jag nog inte så bra med. I köket står nybakade kladdmuffins inga torrbollar utan kladdiga sådanna ;)  Dom ska snart provsmakas och kan ju låtsas att jag har hostat på dom så jag får alla för mig själv Mohaha (; 

Idag har jag även lärt mej en sak att vita ägg kommer från vita hönor och bruna från bruna är det här sant lr driver min mamma med mig? är det bara jag som är efterbliven och inte visste det? :$ 

Nu ska jag fika lite och sen gå och vila och läsa en bra bok som jag lånade igår!    Puss på kinden


Kommentarer
Postat av: hannapanna

det stämmer inte, det kan du ju hälsa din mamma :]

inte på enebacken iallafall, där hade vi inga vita hönor men fick bara vita ägg ändå ;)

2009-05-25 @ 20:49:29

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback