stackars liten

Ibland är det sån där tycka synd om sig själv dag och sådan dag är det idag. Efter frukosten fick jag sånt där ont i magen som jag brukar ha, det där som typ förstör mina dagar. Klagade för mamma som jag brukar göra men eftersom min mamma är lika emot sjukhus som jag så ger hon inget förslag om att besöka ett sådant. Utan att testa mig fram då jag kan vara allergisk emot något. När jag var liten var jag allergisk emot fisk, ägg, färgämnen, konserveringsmedel och nötter och säkert nått mer som jag glömt , men bra idé mamma kläckte ska jag hålla mig undan allt det där lär jag ju svälta ihjäl på kuppen och det verkar ju väldigt onödigt? Elr så var det det hon ville, men pappa sabba hennes planer då han sa att han skulle beställa en tid på sjukhuset istället men får väl se hur det blir med den saken.  


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback