Skyll inte på Paulina

Hejsan!

Hela eftermiddagen har spenderats med att leta efter mina nycklar. Pappa kom hem nyss och jag frågar om han sett mina nycklar och han kläcker ur sig att han använde dom när han låste upp garaget och nycklar ligger så fint i hans jackficka så för en gångs skull var det inte mitt fel!  

Och i går kväll fick jag träffa mina bara min pojk och han är bra :)   

Ikväll blir det ut och äta med folket från mjölby och farmor och farfar det blir nog trevligt och nu måste jag plugga så jag inte får ig i morgon för första icke godkända kan man inte lyckas få på sin födelsedag och där fick jag även in att jag fyller år i morgon haha glöm nu inte det! ;)

:*





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback