Sitter här

Sitter här och hostar och har kommit på att jag är en allmänt hopplös flickvän hur står pojken ut? sitter här istället för att vara i gripenberg och kolla på fotboll och sedan sova bredvid min pojk. Visst mamma hade inte släppt i väg mig, men iaf. Ser även ut som hej kom och hjälp mig så lika bra att stannar hemma.

Jag lovar jag ska gott göra det hela i morgon bara det inte regnar!

och vill ni veta en sak jag kan skriva massa e,e,e,e,e,e,e utan problem kosta hela 225 kr att laga fi fan :o  det var det säkert inte värt men hade inget val direkt kan ju hoppas ingen datanörd läser detta (aa) 

Nu ska jag gå och sätta mig framför tv´n och flöta lite för kan tänka mig att det är det min tjockis familj sysslar med.

Hade bra människor!






Ett litet steg åt fel håll blev till slut flera tusen



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback