Mys kväll..

Mys kväll med min kära familj (:   Vi kolla på Tallang och jag hejade på han som pratade snabbt för känner igen mig lite i han då alla jämt klagar på att jag pratar för snabbt. Farfar brukar säga att jag ska prata med farmor istället för att han inte hinner höra första ordet innan jag pratat klart. 

Vi har även kommit på va vi ska ha Pontus till blir vi kidnappade ska han såga av repen med sin räls ;) haha

Vi tittade även lite på färjan lr va det heter och där skulle två killar dejta varandra:

Paulina: -Vadå hur kan han säga att han är söt?
Pappa: -Dom gillar sånna vadå tycker inte du albin är söt?!
Paulina: -Jo men det är för att han är söt inte för att jag tycker om sånna!

Vi är nog lite udda och bara min familj som förstår våran humor nu ska jag gå och sova för i morgon ska jag må bra!



God natt <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback