lite mer bara vara nöjd tack

Jag har suttit här och kollat lite bilddagböcker och läst lite bloggar här i världen och ibland funderar jag på varför ska man alltid klaga blir något bättre av att man klagar?

att man skriver hur ont man har i sin fot elr tass elr ja vart du nu har ont blir det bättre för att man skriver om hur ont och synd det är om en? visst någon gång ibland är det faktikt lagligt att ha en tycka synd om sig själv dag men inte varje dag .. visst jag är världs bäst på att göra det själv men nu ska jag sluta göra det och lyckas jag inte får nån vänlig själ slå mig med nått hårt i huvudet så det kanske till och med blir synd om mig på riktigt!

Ryck upp er människor för fan för det tänker jag göra från och med nu för har insett hur uttråkande det är! se det bra i livet istället för allt som är dåligt för jag lovar i dem flestas fall finns det mer positiva saker än negativa det gäller bara att se det från den positiva sidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. jag känner mej .. eeh .. väldigt .. skyldig! ;o

xD

<33

2009-05-19 @ 19:49:32
Postat av: Sabina

haha.. jag känner mej lite skyldig ;o

xD

<33

2009-05-19 @ 19:51:07
Postat av: Anonym

& den där kommentaren va från mej, men de ville den visst inte skriva ;O

hihi /Sabina (a) <3

2009-05-19 @ 19:51:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback