Igår eftermiddag kom..

Igår eftermiddag kom min älsklings pojk på besök och liva upp min stämmning och gjorde mig frisk (;  kollade på Wallander i rätt ordning och gick  även en promenad. (eh vi gick ca. 200 meter.)  Sen sov han bredvid mig myys pyys!  Idag hjälpte Albin mig att sälja tidningar han var mitt sociala stöd. Sen åkte han hem och jag, mamma, Monica och mormor begav oss till linköping. Trevligt vare minsann. Handlade en klännig, ett linne, ett par skor och ett paraflax.
Köpte även kola snören så har övat på att äta dom jätte snabbt så ska nån tävla så vill jag vara med!



Ginatricot i mitt hjärta lixx! ;)


fick ett present kort av farmor på kappahl i födelsedagspresent. Mamma tyckte linnet var jätte fult men jag tyckte minsan det var fint!


Jag har hittat en ny taktik till att bli lång..

Kommentarer
Postat av: Juliia

haha du sitter lika dant på de två första bilderna ;D

men snygga kläder o shuena (Y) <33

2009-05-24 @ 20:58:15
URL: http://durus.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha nu fick jag fundera på va du mena men förståg att du menade i spegeln! xD

o tack du! (; <33

2009-05-25 @ 10:39:41
Postat av: Rebecka

Hehe, har du börjat med min taktik kortis? Saknar dej o vi ska faktiskt träffas snart, det har jag bestämt! Och det borde det vara lag på!



PUSSSSSSSSSSSSSSS

2009-05-26 @ 20:17:59
URL: http://rebekkasliv.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha har vi samma taktik?! ;) men du har ju lyckats bli väldigt brun iaf :P o ja det tycker jag verkligen!! Puusss <33

2009-05-26 @ 20:45:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback