Hejsan!

Förlåt för att jag är som jag är.

Dagen har bestått av att gå på stan med Mamma loppis och folk över allt
höll på att få panik lr nått. Men mitt i allt hittade jag en liten söt väska för
20 kroner lixom vilket klipp! tihi. Har även kollat på min bror när han spela
fotboll och kan ju säga att det inte märks att vi är släkt för han är bra!

I kväll skulle man grillat men eftersom jag är lite udda och inte kände mig
riktigt pigg så stannar jag hemma blir lite hemmakväll i kväll igen, men det
kan vara lite skönt känner att jag behöver det.  I morgon blir det däremot inte
lugnt för då blir det Ullared och det gillar jag! :)    

PUSS och KRAM


Kommentarer
Postat av: Juliia

Grattis till en skit snygg bloog! :o :D

pusspådig<3

2009-05-09 @ 18:08:03
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback