Gräsklippning

Idag har jag varit lite duktig skulle hjälpa till att trimma gräskanterna och det gick ju bra trimmern dog hela tiden för glömde gasa och varje gång den dog var jag tvungen att be Pontus om hjälp för att kunna starta den igen så tillslut fick jag klippa gräset istället för Pontus ville inte bli störd.

Pontus har en lång utläggning om hur man skulle göra och avslutar med fattar du idiot?
hoppsan jag lyssna visst inte men sa så klart att jag fattat allt.

Gick runt där och klippte han hade sakt nått om raka linjer men vadå det va ju jobbigt så klippte som jag ville hit och dit dvs. Efter ett tag kommer Pontus tbx och förklarade en gång till och sa nu gör du som jag säger så det slipper se ut som en jälva åker. haha och sen så va han klar med kanter och kunde tänka sig att klippa själv men jag ville klippa själv så han gick runt och peka och klaga vart jag missat, han är underbar fast för en gång skull så bråkade vi inte utan kunde skratta tsms istället och det är mycket roligare han kan faktiskt vara riktigt trevlig ibland min lille bror!

Nu ska jag nog åka till Albin älsk nån gång :)

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback