Fredag!

Underbart med fredag, idag var det förövrigt nationellt prov i matte och det kändes som det gick väldigt bra men sen får man se hur det gått men hoppas att det gick bra  (;
Har även blivit firad lite av Sabina och Julia fick ett jätte fint halsband och en ko mask och en bild på Eddie..
Ni är väldigt bra flickor!
Julias rimm va fint:

Den här kan du använda när du hos Albin vill smälta in.
Coolt va?! och den är bara din.
Du kan ha den och ett par  strumpor till.
Japp då kan du göra en liten show om du vill.
Svart och vit
hit och dit
Öppna du din lilla skit.
Ingen har någonsin klagat på den flickans fantasi! 

Fick även en kopp och en liten leopard lr katt lr va det nu va av Marri som jag skulle fått förra sommaren haha tack gumman!
Har även mått mindre bra idag så ringde till sjukhuset lr pappa gjorde det fast han kunde inte svara på frågorna så jag fick luren och hon ställde massa frågor och det jag beskrev lät som magkatarr så nu ska jag äta tabletter i någon vecka och hjälper  inte det måste jag ändra på mitt liv och funkar inte tabletterna måste jag åka till Eksjö så kan ju hoppas att det hjälper.

Och sitter även och väntar på min pojk men han missade visst bussen så kommer inte förens om en timma. Vi ska kolla på film och det blir nog väldigt myys (;   

PUSS

Kommentarer
Postat av: Juliia

oj då men hoppas det är magkatarr-shit så de blir bra!!

ha en trevlig kväll ;) <333

2009-05-15 @ 19:40:39
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback