För en stund sedan..

För en stund sedan åkte Albin hem han har spenderat sin eftermiddag här och det är alltid mysigt och trevligt. I skolan hade vi först BKF och där skrev vi för fullt en utvärdering av våran film och jag råkade visst utse mig själv till sekreterare och det var inte så smart för det var jobbigt att skriva, fast det blev nog bra till slut. På tyskan fick vi ett mycket trevligt besked de sista måndagarna ska vara inställda eftersom vi har fyra timmars hål varje måndag och hon tyckte vi hade varit så duktiga och stått ut hela terminen. Förstår ni vad detta innebär? Jo att jag bara har en enda tyska lektion kvar i hela mitt och det känns.. underbart! Jag har stått ut och klarat det hela nästan gallant.

På idrotten var vi ute och blåste bort spelade brännboll i motvind och hur lyckat är det egentligen fast det gick ju bra.  Sedan hade vi långt hål och dom flesta skolka, men vi duktiga ( så där sex st) stannade kvar för att få veta våra betyg och en viss blev så ledsen så hon börja gråta för att hon inte fick gå hem så hon hann med halv tre bussen. haha
Jag måste även säga en sak jag fick MVG i matte och sånt här brukar jag inte säga för gillar inte prata om sånt men jag har alltid haft VG+ i matte och hur surt är inte det? slutbetyg VG+ det där pluset syns ju inte ens, men nog klagat om det för nu fick jag mitt MVG och det var det viktigaste med detta skolåret!  Jag har mina idér och har jag väl fått för mig nått ska det bli som jag vill jag kanske är lite envis.

Som när jag var liten och skulle sova hos farmor och farfar. Då började jag och farmor diskutera om det hette Löparegatan eller Löpargatan och farmor sa att det hette Löpar och jag sa bestämmt emot att det hette Löpare så höll vi på och tjaffsa två hela dagar då både hon och jag är oxar och väldigt envisa! haha (;  Till slut kom vi fram till att båda hade rätt fast jag anser fortfarande att jag har mer rätt! ;)

Nu ska jag inte skriva mer men hade inget annat att göra för satt vi tv´n och kolla när pappa kommer hem och säger att dom ska kolla på fotboll men lixom vem orkar bry sig om den skiten? inte jag ialla fall så nu ska jag gå och sova

Godnatt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback