^^

Sitter här och funderar min hjärna är alltid så där över proppad med skit.  Ibland undrar jag varför jag inte bara kan stänga av och inte bry mig låta alla andra sköta saker i mitt liv och servera allt på silverfat så sitter jag här och väntar. Någon som vill vara min frivilliga betjänt?     tack på förhand.

I morgon blir det att hitta på något med innebandy laget men vet inte vad? för det är visst en överaskning kan ju hoppas att det blir kul! 

I skolan känns det som vi inte gör någonting och mer än halva klassen har redan tagit sommarlov?! vi var sex st på svenskan och endast flumma.  Fick välja på två filmer och Elin E valde Troja och varför kan man undra? jo för att han är så jävla snygg!    Niklas våran tillfälliga lärare: ja min tjej brukar undra varför jag jämt kollar på den här filmen. haha han är värsta skön ser inte fram emot att få tillbaka Gunilla igen.. hoppas hon bryter ett ben eller råka gå i pansion lite snabbt! 

Hade även Oscars gala och det var trevligt våran film om mobbade Sanna kom delad först med Bert! ;) 

PUSS







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback