920514-090514

Torsdag och idag fyller jag visst år det kan ju alltid vara lite trevligt. Mitt rum ska städas och det sa mamma för en timma sen och har inte börjat än så bäst jag börjar snart.. för om en stund kommer mina små älsklingar, Anna, farmor och farfar och vi ska äta tårta!   


tänkte att alla ville se hur en 17 årig Paulina Bratt ser ut för det har ingen sett
innan så det så ;)


Det här lilla söta golvmoppen eh ja mena fåret fick jag av Alexander och Matilda
och hon heter Tyra underbart gulliga är dom (;  



Bilden blev ju inte så lyckad men väldigt fint navelsmycke som jag fick av
Mjölby folket tack så mkt! ;D   

Nu måste jag verkligen städa :(  PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback