22/5

Igår kväll åkte jag till min pojk vi kollade på film Wallander-Hämden och den va dålig jag fick inget samanhang av det  hela men efter ett tags tittande insåg vi (både jag och Albin är nog inte allt för smarta så det tog ett tag) att filmen inte spelades upp i rätt ordning. Slut texten kom mitt i filmen vem som var gärningsmannen fick vi reda på i början! haha mindre lyckat behöver nog se filmen en gång till i rätt ordning har en känsla av att den blir bättre då! ;)

I dag har jag även lämnat in datorn för att laga en tagent. Jag vet pinsamt men vadå jag fick faktiskt inte fast den själv. Killen där vi lämna in den:

- hur kunde den här trilla bort?
- eh jag råka ta bort den sjäv
- jaha det var någon ny variant den har jag inte
varit med om förut.

Där stog jag och skämdes men han kunde visst inte få fast den själv för han skulle be en kollega då han inte hade tid fast han verkade allt annat än upptagen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback