Lite efterbliven lr så?

Jag är nog lite efterbliven måste jag nog tyvärr erkänna. Eller så lider jag bara av lite minnesförlust då och då.. Satt här och funderade och kollade ut och såg att solen sken så då tänkte jag att jag kanske borde ta en promenad men efter några sekunder insåg jag att jag har ju gått och gått och gått,  massor med fet väska dom två senaste dagarna och det var ju tur att jag kom på det! För annars kanske jag hade gått ut och gått och det måste ju vara skadligt med för mycket motion och folk hade nog tyckt jag var väldigt dum i huvudet och lagt in mig på psykhus så tur jag kom ihåg vår lilla vandring!

Min sötnos var förövrigt här även idag lixom helt otroligt denna vecka har jag träffat honom tre av fyra dagar och det är gillar jag! även om han blev sur för att jag försökte vara snäll och hjälpa han med hans kol kretslopp!  haha

I morgon är det fredag!  Imorgon är det en vecka till skolavslutningen! Imorgon ska jag vara med Julia! :)  

Lite fina bilder från Hajken får ni någon gång och måste även säga att den var väldigt lyckad! BF1:orna är bäst så är det bara <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback