platt gräs och glass ätande

I morse vaknade jag bredvid Albin klockan sju och var jätte pigg men han skulle ut och jobba så fick somna om och när jag vaknade en och en halv timma senare var jag inte lika pigg längre ;o   Jag spenderade min förmiddag med att åka traktor med Albin. Albin plattade gräs och jag slog i huvudet  stup i kvarten eftersom traktorn inte åkte så värst rakt. Men det mesta här i livet blir trevligt tillsammas med Albin because han är söt underbar och alltid snäll även om han tycker jag är en idiotisk stadsbo ibland!  

Har även ätit glass med dom där tre flickorna som bara är för bra!     Sabina, Julia och Matilda men det förstog ju alla! 

I morgon åker jag planet går någon gång efter nio sen får ni inte se röken av mig på en vecka ( sakna mig inte för mycket) Jag kommer ha fullt upp med att sakna folk men ska försöka hinna med att sola lite oxå och bada om det inte är allt för kallt! 

Just för tillfället blev jag nästan lite deprimerad just nu leker livet och allt är lite för bra för att vara sant och så ska jag bara lämna allt väntar livet som det ser ut nu på mig när jag kommer hem igen?  jag hoppas det men hur ska man veta säkert det går ju lixom inte vad som helst kan hända fast nu ska man kanske vara positiv ska faktiskt sola, bada och träffa snygga turkar. ( det sista var inte sant du behöver inte vara orolig Albin) 

Nu ska jag gå och glo på tv!      Hade bra alla här hemma!
 
GLAD MIDSOMMAR! 




 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kommer allt sakna dig <3 .

När du kommer hem så hittar vi på något riktigt skoj tycker jag ;) . Ha det nu bäst och sola åt oss alla här i Sverige för vi verkar inte få nån sol :( .

Puss på dej <33 :D

2009-06-17 @ 19:40:47
Postat av: Sabina

JAG KOMMER SAKNA DEJ LITE FÖR MKT KÄRA DU! <3

lova att vi hittar på nåt när du kommer tillbaks till verkligheten igen! (aaa)

LOVE YOU <3<3<3<<3

2009-06-17 @ 21:30:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback