Grattis morfar och Sverige!

Hejsan

Igår var jag i Jkpg med Julias syster och Julia. Det var trevligt shoppade en bikni som var finfin lr va tycks?  ;)

 
Är lite inne på bandeau bh det blir finast bränna på det sättet tycker jag och dom där pärlorna som sitter på banden går att ta bort när man solar så jag kommer inte få konsigt bränna..

Handlade även en vitklänning, en tunika med zebramönster, lite spännen till håret och ett rosa linne. Det där linnet var verkligen ett impulsköp Julia gick runt och var lite smått deprimerad för hon inte hittat det hon skulle och då skulle jag roa mig själv och tänkte det där var ju fint en storlek förstort men det spelar ju ingen roll tänkte jag och helt plötsligt stog jag i kassan och betelade innan jag ens hade hunnit blinka.

Sen gick vi till Ikea (höll på att skriva ica herregud!)  och samlade nya krafter genom att äta prinsessbakelse och dricka tee gott lixom. försökte även hjälpa Julias syster med gadriner tills hennes kök men jag och julia var nog sämst engligt henne, (men bäst enligt oss själva.)

på kvällen skjutsa Julia hem mig till stan och vi kollade på film med Albin, Pontus och oss Vi hade iallafall med tur med vädret igen. Den var väl sådär men helt okej jag hade inte sett ettan och Albin sa att den va bättre så får väl se den någon dag.  Sedan åkte Albin hem i kylan och Julia sov bredvid mig på golvet och då menar jag verkligen golvet för luften åkte ut ur madrassen stackarn!   I dag sov vi ut låg i sängen tills elva skönt! sen vet jag inte riktigt vad vi sysslat med  men vi har i alla fall plockat blommor och satt på morfars grav för han skulle ha fyllt år idag! Grattis morfar, jag saknar dig!!


När vi skulle till stan sen efter vi besökt kyrkogården så hade vi bråttom för kunde inte missa karnevalen så skynda massa och skulle ta en genväg så Julia svängde ner på en grus väg. och jag svängde för tidigt kör ner i diket och ramlar lite smått med moppen! genvägar blir alltid sen vägar nu är det bevisat..

Karnevalen var inte överdrivet bra så blir bättre när vi BF:are är med om två år då ni!

Nu sitter jag förövrigt hemma hos Albin i min ensamhet. Han är ute och jobbar och jag ville inte följa med för orkade inte duscha,   I kväll är det fotboll och den måste man se och jag hejar på Sverige! ;)   och glömde nästan att det är Nationaldagen idag Grattis Sverige elr eh va man nu säger! 

PUSSOCHKRAM

Kommentarer
Postat av: Juliia

hihi de va en mysig dag och natt och dag o så va ;)

Du är för bra du :*<333

2009-06-07 @ 19:18:32
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback