Hejsan Svergie ...

Hejsan Sverige jag är hemma nu!  

En mkt trevlig vecka med familjen även om vi har våra krig stunder i mellan åt så var det mycket trevligt! min familj är kärlek även om vi är störda!  




Emre var en trevlig figur som vi träffa på ett antal gånger pappa försökte gifta bort mej mot tre kameler fast så lätt blev han visst inte av mig med mig pappa lärde även honom massa norge historier som han gick och berätta för alla han såg förutom för norskarna!  



Ett livsfarligt djur jag lovar en sån försökte äta upp mig ialla fall gnagde den lite på mitt lår!


Nu hinner jag nog inte lägga in fler bilder för Matilda kommer straxt och då ska vi till hätte så borde nog ta tag i mitt liv och göra mig i ordning!   puss och kram 


 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mycket brun måste jag säga!

2009-06-26 @ 11:52:19
URL: http://rebeckkasliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback