kock och städerska?

Jag har lyckats bli både eh kock och städerska nu för tiden! Fast det där med att städa är inte riktigt min grej om man säger så.. Hoppas bara att jag inte slarvat för mycket så dom klagar på mig. I morgon är det sovmorgon för min del och det känns väldigt skönt har jag kommit på. Sitter här förövrigt i väldigt förstora byxor som jag måste ha när jag städer snacka om att jag cyklar för livet genom stan för att slippa skämmas ihjäl, jag ser förjävlig ut! På torsdag ska jag städa i hela sju timmar usch jag tror jag kommer dö. För idag när jag städa var jag jätte törstig men vågade inte gå och dricka för det satt en tjej/tant där och arbetade och tänkte att det verkade oartigt om jag lånade ett glas.    

Kanske borde byta om så att Albin inte vänder innan jag hunnit säga hej till honom. 



PUSSSSSSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback