Partaj!

Hej hopp!  I går var det lite små slapp eftermiddag jag råka sova men var faktiskt trött (aa)   och på kvällen blev det lite fest i Sannas systers pojkvänslägenhet och det var väl lite trevligt (;



Den där människan han älskar jag!



Min vän är fjortis men jag tycker om henne för det!



Lite så där pussigt som Agnes säger den lilla flickan saknar jag behöver nog träffa henne snart!



eh jo men hej mysigt värre synd bara att jag missade kalaset..



Nån gång gick vi till Brandstationene för att väcka alla brandmän och Sanna lyckades nog ganska bra med det för hon ramla baklänges med moppen! haha


Me like den där tjejen! När jag och Albin träffat på Sanna och Matilda en stund skulle vi gå och hämta våra cyklar och cykla till stan men ett problem uppstår jag har tappat bort mina nycklar som vanligt jag förstår inte hur jag lyckas helt sjukt ligger nog någon förbannelse över dom. Så gick och leta i gräset där jag tappade min väska tills jag kom på att dom var i lägenhet den som gör en uppfinning så jag inte kan tappa bort mina nycklar vore fantastisk!
Vi besökte även stan en sväng och träffade på lite trevliga människor och tog sönder och lagade mamma cykel och pratade lite!    

I kväll blir det klassfeest hos Matilda! tagga tagga! ;D 



PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback