kallelse från yttrerymden.

Jag har nog skämt ut mig lite..

Ringde en människa som pratade jätte dålig svenska

jag;- hej det är Paulina
okänd: - sdghlkljld ( hörde inte ett ord va hon sa)
jag; - eh va?
okänd: - jag ringer från Azar du har besällt en resa?
jag: - va nä?
okänd:- jag ringer från Azar du har besällt en resa! ( människan börjar bli sur)
jag: -  Nej! jag är dotter i det här huset och har verkligen inte beställt en resa! (jag jätte sur)
okänd: har du någon förälder hemma?
jag: Mamma det är någon Azar som ringer har vi besällt någon resa?!
mamma: Ne det har vi inte lägg på det är säkert sån där som lurar folk!

När pappa kommer hem så säger han för det första heter det Nzar och för det andra skulle han prata med dom om flygtider och såndant, men eftersom jag och mamma inte var så trevliga så ville han inte ringa dit igen! haha


Kommentarer
Postat av: Juliia

haha fina bilder ;D

haha vem är rasist här va? xD

och de va faktiskt sannas systers pojkväns lillebror xP

<3333

2009-06-13 @ 13:56:36
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback