Tisdag ännu en mindre vettig dag...

Tisdag ännu en mindre vettig dag.. bara två kvar sen är det sommarlov! (:    
Hade inställd Samhäll för läraren var trött fast det gjorde inte så mycket så då gjorde vi lite utvärdering av Tommy och sedan smet vi från skolan och råka hoppa över datan förlåt PÅG (aa) Jag försökte hålla mig undan för att slippa visa mig för honom men lilla underbara Julia skulle gå på toa precis vid lärarar rummet och vem kommer där och går halvt  in i mig om inte PÅG där sjönk mitt betyg  haha lr nä kankse inte men i alla fall..


Nu ska jag till Montico, ska gå bredvid och lära mig bli städerska kära nån hoppas inte jag klantar till nått.. har förövrigt lyckats välta ner massa saker inne på lindex idag pinsamt men sånt är livet om man heter Paulina.  

Puss och kram jag skriver någon mer gång om jag överlever städjobbet utan astmaatack!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback