Späckhuggare och stenhårda pommesfrites!

Hej Jag är arg datorn har aldrig laggat så här mkt känns det som..

I går var jag och badade i Motala och sprang till och med runt i vattnet och var motor åt Agnes och Hugos uppblåsbara krokodil och Späckhuggare visst det var ett under att tårna satt kvar men badade gjorde vi ialla fall och det var väl si så där 15 grader i vattnet.   usch och fy!   

På kvällen åkte jag till Albin och han bjöd på stenhårda pommesfrites och lite små bränt kött och stark sås men det var godare än det låter! 

Dagen idag spenderades med Albin och i hans sällskap trivs jag som fisken i vattnet, myrorna i myrstacken hm va dålig jag är börja nästan skratta åt mig själv.  Är nog lite trött för vakna klockan sju i morse för att en kossa mu hade rymt så stog och kollade på ko jakt. Kan även allt om hur man mjölkar en ko för spenderade eftermiddagen hos kossorna.  När Albin jobbat klart och jag kollat klart besökte vi Tärnäs för att träffa Julia och Matilda vilket alltid är trevligt.   

I morgon ska jag gå bredvid på Östanå kan ju hoppas att det är snälla farbröder och tanter där! (:   

Måste även berätta att jag ramla in ett skåp förut och blev allvarligt skadad lr kanske inte så värst allvarligt men det blodade och svider så nu kan ni tycka om mig tack!   
Nu ska jag för övrigt snart gå och lägga mig för min säng saknar mig!  PUSS GODNATT OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men hallo du ! Vi badade ju faktiskt också det får du ju inte glömma, ;P <33

2009-06-29 @ 19:38:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback