Sista skoldagen för detta...

Sista skoldagen för detta år helt sjukt känns som det var igår man gick där första dagen i ettan och kännde sig bort kommen och Becka frågade en gång i minuten var klockan var!  I morgon börjar sommarlovet och det känns UNDERBART. Elin E och Elin S hade varit gulliga och "bakat" kladdkaka ( Svesses pappa hade köpt den) Vi åt kladdkaka för det var sista lektionen vi hade Nicklas jag kommer sakna honom!  Fick även veta att vi inte ska ha Peter nästa år så fick glass honom kommer jag oxå sakna!  Sista lektionen med PÅG fick jobba med photoshop och klistra in en bil i öknen som sen hamnade det hela på månen kan ju vara bra att kunna..   

På eftermiddagen spelade vi brännboll med tvåorna förlorade med endast 12 poäng fast dom var sju fler och massa killar vi hade ju bara Alexander och Tobias och Tobias sköt dom i huvudet och så tackla dom ner Emma Blixt!    

Eftermiddagen har spenderats med Matilda vi har gått på stan fram och tillbaka, till åhléns gick vi  tre gånger men jag tycker om Matilda även att jag fick ont i fötterna..   

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma Blixt

Fy fan vad ont de gjorde :-/ men lyran som han som tacklade mig tänkt att ta missade han xD och jag tog sedan en lyra :)

2009-06-25 @ 20:49:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback