Jag har tränat helt otroligt.

Albin sov hos mig i natt och det är alltid mysigt. Han älskar mig och tycker jag är finast i världen..
Albin står och glor när jag plattar håret.

Albin: - Vad fint det blir. (ironiskt typ xD)
Paulina: - Tyst!
Albin: - Men om det hade blivit fint då hade jag inte fått säga det då hlr?

Nu ska jag hoppa i duschen för idag har jag tränat! är nästan lite stolt över mig själv hade ont i huvudet och hade ingen lust men ändå åkte jag ner och sprang 2,5 kilometer lite uppvärmning si så där och sen körde vi en slags idioten med typ stationer och det var faktiskt skönt!  

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Juliia

Paulina träffade även Julia efter skolan.

och Julia älskar paulina <3

2009-06-02 @ 15:05:06
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback