Hejsan här kommer lite..

Hejsan här kommer lite sen uppdataering om helgen. På fredagen träffades vi F16 ni vet innebandy vid badhuset. Där blev vi uppdelade i två lag lag nord och lag syd. Jag var lag nord. Vårat första uppdrag var att ta sig till en plats och det var hätte så dit sprang vi så fort vi kunde. Jobbigt var det minsann. Sen när vi kom till Hätte skulle vi paddla. I min kanot var det Jarmo (Åsa), Angela (Jag) och Evelina. Vi var sämst för kunde inte paddla rakt och hade stora problem med att stryra men kul hade vi. Mitt på sjön får vi för oss att jag och Åsa ska byta plats och det var var ganska så vingligt men ingen drunka! När vi kom fram till Flanhult efter så där 2,5 h paddling spenderades kvällen med att grilla, sitta och prata, tävla och lite smått och gott.  


Två tagggade flickor som än så länge inte har någon anning om vad vi ska göra. ;)



Sen fick vi sånna här fina västar för att veta vilket lag vi tillhörde och det var nog lika bra för alla i laget är typ som hönor men pinsamt och springa runt med sån där väst och soppsäckar med regnkläder i folk lixom glodde av någon konstig andledning?



Jarmo som var sämst på att styra en kanot, men han mådde alltid lika bra för det!









Lillflickan är söter! Underbar fikapaus det var väldigt behövligt vill jag lova!  Särskilt om man heter Angela och hade många muskler att tänka på..


Systrarna Lundmark som är inte är siamesiska tvillingar. (Även om man kan tro det.)


Dessa tre infödingar bodde i Fänhult som dom fick vi spendera kvällen med.


Fint ställe lixom! :)


Jarmo och Nina vi i lag nord var lätt bäst även om vi visst inte vann..



Jag ser nästan glad ut även att jag blev kallad idiot hela vägen hem för att jag inte kunde styra kanoten. Måste även säga tack till våra underbara tränare och Materialaren som har ställt upp och fixat en jätte trevlig utflyckt (;    <3








Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback