fotboll, wallander och midsommar

Hejsan! just nu sitter jag hemma hos bröderna bremer filip och linus för dom som inte förstår. vi har nyss varit och kollat på fotboll gripenberg vann men kommer inte ihåg vad det blev.. efter matchen hjälpte vi  Daniel min och Matildas nya matte lärare att leta bollar skulle vi hitta en skulle vi få mvg ansåg vi men tyvärr hittade vi inga.
Julia och Matilda har mobbat ut mig så sitter själv på linus rum medans tjockisarna äter. Snart ska vi glo på nya wallander filmen syndaren hette den inte men det kunde den ju gjort.

I dag har jag förövrigt packat, städat bilen och rensat ogräs fasen det låter som jag är duktig fast så bra som det låter var det nog inte!

Har förövrigt funderat på varför människor alltid ska ha så bråttom kan man inte bara lugna ner sig och leva livet man hinner inte med så mycket mer bara för man stressar som en idiot.  som när man åker till gripenberg  blir man ganska ofta omkörd precis vid femtioskyltarna fast min moppe går i femito och några meter längre bort måste bilen ändå typ tvär bromsa för att köra över fartguppet. Det är nästan så jag blir arg ju.    

Nu funderar jag på att vara lite social även om alla bara snackar midsommar!
PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Juliia

ursäkta men min dator diskfage..... fortfarande xD några timmar va de ja.. -.- aja han får stå under natten va se vad som händer :o

sov gott <33

2009-06-16 @ 23:53:34
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback