fääst hos Glaad!

Hellu

Fest hos Matilda igår och den var lyckad jag hade kul!  Visst det hela blev lite katastrof ett tag men annars var det mycket trevligt, tack Matilda! och alla andra som gjorde kvällen bra! :)
Albin sov hos mig och i morse var det upp för att sälja tidningar men det var sista gången jag gjorde det skönt ingen mer söndag ska jag behöva tänka på dom!

Dagen har spenderats hos Albin, med Albin men har även kollat på fotboll med Matilda och Julia!   Gripenberg var bra och vann med 6-1 (tror jag) men motståndarna var lika bra men dom hade bara inte tränat lika mycket. haha det var i alla fall vad dom utvisade från motståndar laget sa!  

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback