En hink med vatten.

Igår skulle dagen spenderas i Hätte men blev lite ändrade planer så efter två timmar i hätte fick vi åka till tärenäs istället och träffa på gripenbergs folket! det är alltid trevligt även om dom tvingade mig att bada för första gången i år det var kallt fast nu har jag ju ialla fall badat!  På eftermiddagen hälsade jag och Matilda på Julia en svänga som ska tävla idag i göteborg och jag hoppas det går bra för henne!

Kvällen var en sån där kväll som gör livet längre inte bekymra sig över något utan bara traska runt och skratta med Matilda och är det en sån kväll kan man skratta åt precis vad som helst och det kanske är det som är meningen! trevlig kväll hade vi ialla fall måste jag säga. Först hade vi kisse paus hemma hos farmor och farfar och fick jordgubbar och glass och sedan gick vi vidare och hittade på massa bus! haha  Besökte även Andreas en stund för att kolla på film men vi fattade inte så mkt av filmen så gick efter en stund. På vägen hem gick vid utan för lab och helt plötsligt kommer det massa vatten som så klart ska hamna över mig.. hoppas dom som "råka" hälla vattnet över mig hade kul för jag frös ju nästan ihjäl stackars liten jo jag vet!


Nu ska jag iväg till Motala med min familj mina äskade kusiner som jag saknar massa, Anna och Matilda!      

Ha en bra dag för det tänker jag ha!    (:     



Det är sådant som gör att man känner sig älskad, det är sådant som ger den där känslan i magen, det är sådant som gör mig så glad.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback