19 månader..

Han har visat mig vad kärlek innebär det är så mycket mer än den där pirrande känslan i magen mer än några fina ord som får än att gå med leende får öra till öra. En söt pojke som kan förändra så mycket är egentligen helt sjukt  hur han kan få mig att le bara av att finnas till. Som när han kommer och går och man ser honom på håll och måste konsentrera sig för att inte börja le för lixom hur ser det ut om man går själv och ler.  Jag har hittat en människa som jag håller hårt i så länge han känner som jag. Han är något som jag skulle kunna visa upp för hela världen och säga hans hand byter jag inte ut mot någon annans för det är han som är underbar det är han som jag älskar. Jag har inte mött någon som han innan och aldrig kännt så här som jag gör nu och frågan är om man kan bli så här kär  i någon annan det går nog inte för han är han och det är han som är så där perfekt som man kan bli.

Jag älskar min bara min Albin <3



I morgon är det dags för vandring och känner fasen vad jobbigt det är att gå men det blir nog kul! Bara det inte regnar hela tiden för då börjar jag gråta.. Har inte packat än hlr kankse bäst att göra det snart?  förövrigt kommer jag och Matilda bli feta för vi ska ha med oss hur mycket mat som helst.  haha  PUSS




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback