vält krukväxt och vissna blommor.

Nu har jag visst slutat sälja tidningar på riktigt och har tydligen gått runt nästan varje söndag i över tre år. Sålde första gången 25 maj 2006  (25/5-06- 8/7-09 </3) det känns ju nästan lite sorgligt det här snyft. Fast fick i alla fall två biobiljetter men tyvärr kommer dom inte förens om en månad, fast jag behöver dom på lördag så måste nog minsan gå på bio en gång till sen. tihi :) 

I natt sov Albin bredvid mej och han är söt och jag fick blommor igår bara att jag glömde sätta dom i vatten så dom dog. Ni hör ju själva jag är sämst men pojken min är bäst (:

Städade även igår och jag är världens bästa städerska det blev nästan mer smutsigt efteråt än vad det var innan för råka välta ut en krukväxt och efter det tappade jag en tung stol på min fot hoppas ingen hörde min fina ramsa av svordommar för i så fall lär jag få sparken.  haha

När jag tänker efter låter jag som en riktigt blomexpert men det ska jag lova det är jag nog faktiskt inte.


pussis
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback