minigolf och barnpassning!

Så där nu är alla fästingar drunknade!


I Lördags så träffade jag Julia efter att hon ridit. Vi åkte till hätte och spelade minigolf och jag var bäst! Julia skulle lägga upp resultatet på våran hemsida men tyvärr blev det inte så för hon kom på att vi inte hade någon sådan. Förlåt jag ljög föresten jag var nog faktiskt sämst. Julia hade tio slag mindre än mig när vi spelat klart.. Sen tröst åt jag glass och Julia glad åt eh va säger man?  

Några turkar raggade även på oss och det var inga diskreta sådanna direkt men ändå lyckades jag missa att dom hade gått flera gånger, upptäckte dom först när en av dom hälsade på mig. haha sen kom dom och satte oss vid oss och Julia fick panik så vi va tvungna att åka hem! 

Kvällen spenderades hemma hos Agnes och Hugo. Jag, Julia och Albin var barnvakt och det var roligt och mysigt tycker jag. Barnen gjorde drinkar klockan elva kära nån vid den tiden borde små barn sova men icke mina små kusiner. Fast när jag läste bok för dom somna dom dirkekt till och med Julia slockna nästan även att hon alltid är pigg! Så dålig är jag på att läsa.. Agnes fick rätta mig någon gång när jag läste fel till och med.   Sedan åkte en barnvakt hem och två somnade i soffan i alla fall jag Albin kanske var vaken inte vet jag.





Happy face jo tack! (;






Nej han är inte en så söt ängel som han ser ut att vara, han sprang runt och
hoppade på grannens studsmatta med sin syster och skämde ut mig totalt
fast han kan faktiskt vara lika gullig som han är söt ibland! tihi


Jag blev jätte nöjd över min fläkt som jag köpte för fem popcorn.





Julia försökte smälta in i kudden så hon blev blond men lyckades inte så bra (;


TACK FÖR KVÄLLEN!  :)  

Kommentarer
Postat av: Albin

hAHA XD OM MAN INTE SER MITT ANSIKTE ÄR JA VISST INTE SÅ FUL XD ÄLSKAR DEEJ SOCKER BITEN PUSS PUSSS DU ÄR ALLT <333

2009-07-07 @ 09:12:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback