fredag kväll!

Idag var det sista jobb dagen för den här veckan och det känns nästan sorgligt att det bara är en vecka kvar på Lönnstigen för näst nästa vecka byter jag avdelning men kommer att sakna dom söta tanterna minsan! 

En senil tant vägrade gå idag om inte jag föll med och stog och ropa kom, kom och tog min hand och försökte dra med mig söt tant jag kännde mig nästan lite omtyckt (;  hihi

I eftermiddags sken solen när jag slutade fast klockan hade blivit två (internskämt om man jobbar på östanå (; )  nä men varje dag när jag slutat har vädret blivit dåligt blivit massa molningt elr möjligvist börjat ösregna, men inte idag så jag passade på att sola lite minsan, underbart! :)     Var även hurtig och var ute och sprang ich bin bra! Ett varv runt illern och sedan ett bad som efterrätt!   

När man sprungit måste man duscha har min mamma lärt mig och när jag duschar brukar jag läsa på flaskorna och lära mig andra språk typ finska och så..  men idag kom jag på en viktig sak på en duschkräm stog det för utvärtesbruk och lixom om man är så dum så man tror att man kan käka tvål hur ska man då veta vad utvärtes bruk är?  Ska man skriva nått som är så självklart kan man väl skriva så puckona förstår typ så här: ät inte tvål om du inte vill hosta bubblor i några veckor?    ja jag har debatt här i min ensamhet hemma hos Albin. Han umgås med sina vänner och en fotboll men jag tycker det var kallt ute så trivs här med en skål ostbollar ( snart tom) och datorn!  (:

men nu ska ja försöka roa mig på nått annat sätt! (;   

Det där skrev jag igår kväll men det kom visst inte fram utan hamna i utkast suck...

och idag ska man hålla tummarna för Julia och hennes klantiga häst dom är på SM nån stans. Så alla hoppas att det går underbart bra lr hur! Fast ser hon ut så där lär alla dommare skita på sig så hoppas på att flickan smilar lite oxå! (;


PUSS 


Kommentarer
Postat av: Julia

fy fan för dig! ja hatar den där bilden ser helt fuckad ut.. :S ^^

men jo de räckte ju tyvär inte så vidare långt men ändå..

<33

2009-07-26 @ 20:57:04
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback