Herregud jag ...

Herregud jag måste nog bli lite utseende fixerad. Gick ut förut i min slitna t-shirt som jag sover i och inget mer jo mitt ruffs till hår  och skulle "bara" släppa ut sköldpaddorna men sen glömde jag bort vad jag hade på mig och skulle gå iväg och plocka maskrosblad och sånt där som är nödvändigt att göra men som tur var hann jag inse vad jag höll på med innnan någon hann svimma.  ;) Det är ju faktikst tråkigt att inse att man inte är så snygg som man tror! haha    Nu ska jag hoppa in i duschen!  HA EN BRA DAG!  PUSS

Förövrigt kom jag på en liten detalj idag har jag varit tillsammans med min pojk i 20 månader grattis till oss jo men tack! vi är så söta tillsammans tihii..   (;     




HON HJÄRTA HAN = SANT    

JAG ÄLSKAR DIG   /  Paulina 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Piggelina. Kul att du gillar min blogg! Fortsätt läsa och kommentera då! :)

Grattis till dig och Albin!

Och lite grattis till mig med idag (a). hihi.

PUSS <3 /Malin

2009-07-02 @ 10:44:30
URL: http://hejhejhejhejhejmallan.blogg.se/
Postat av: Albin

Tack för dom 20 bästa månaderna någonsin älskar dej mitt hjärta

2009-07-04 @ 16:25:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback