Helgen spenderades i stockholm! :)

Hejsan! :) hur är läget?  jag är på prima humör bara lite trötter!  (Tänkte lägga in sköldpadde maten i min låda med trosor förut och glömde tallrik när jag skulle lägga upp gröt i morse äsch ni fattar! ) 

Men har minsan haft en väldigt bra helg med min familj och min kärlek i Stockholm! Vi har gått massa på stan och fått ont i fötterna och gått på Grönalund och där insåg jag att jag är en fegis. För vågade inte åka uppskjutet och inte frittfall heller för den delen och nya insane lr var den hette stog jag i kö i en halv evighet men när vi kom fram vågade jag inte åka ialla fall! Men egentligen är det nog vanligt folkvett för vad är det för nöje med att utsättas för sånt där?!  

Det där med att jag skulle shoppa massa gick nog inte så bra för köpte endast en svart och vit tight klänning från bikbok, ett par välbehövliga vita tights så jag slipper låna Matildas. En svart bh och ett vitt linne med två rosor på blev det även, men det var faktikst allt! 

Vi gick även på skansen och hälsade på lite djur så som älgar men såna ser Albin tydligen varje dag så det tyckte han var tråkigt men jag tyckte iallafall älg ungen va söter! (:   



en liten filur vid namn lemur ! tss.. :P  




mys pys med kram kalas! (:







Albin fick en hatt men eftersom han är snäller fick jag låna den! 



Han klappar stackars herr imse vimse spindeln på bakbenen minsan





I knew it from the start
from the first day that we met
I knew, to take your hand
was something I would not regret 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback