29/7-09

Hejsan just nu känns det som inget händer i mitt liv okej jag överdriver men det känns faktiskt så..

Nu är det bara två dagar kvar på lönnstigen och jag kommer sakna det där  särskilt min favorit tant som är söt, senil och som ett litet barn. Hon följer efter mej hela dagarna och igår såg hon mig inte för jag satt bakom henne då ställde hon sig vid personalen och börja darra med läppen och börja snyfta som att hon skulle börja gråta men  när jag flyttade på mig så hon såg mig sken hon upp som en sol och sa men där är du ju! tihi  

Jag har faktiskt inget vettigt att skriva men Julia klagade visst på att jag var dålig på att uppdatera och det har hon rätt i tyvärr men är slö. Lämnade iallafall in nycklar och min månads rapport så nu väntar money, money  från montico och inget mer städ jobb underbart! (;    Har städat i 31,4 timmar denna månad och visst det låter inte så mycket men testa gå runt och städa i 31,4 timmar så lovar jag att du är av en annan åsikt sen!   och om inte så är du dum i huvudet ta inte illa upp men det är faktiskt sant!   

Ibland är det tanken som räknas och jag tänkte nyss att jag borde gå ut och gå elr springa men idag får det faktiskt  räcka med tanken.    

PUSSIS 


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback