en död säl och en avsvimmad mobil.

Hej nu har jag piggnat till har legat hela dagen i sängen och varit halvt död för magen har inte varit snäll hjälpte inte ens med alvedon idag underbart!   Fast nu kan jag sitta upp igen och gå också för den delen.  Antingen är det nått fel på mig elr så är jag bara allvarligt lat som ljög ihop det där för att kunna ligga i sängen hela dagen nä så var det nog faktikst inte.  För idag skulle jag njuta av mitt sommarlov men blev nog inte riktigt så. Missar även träningen för har inte ätit nått förutom frukost och en muffis idag så känner att det inte är någon bra idé att träna då.

I går kväll kom Albin till mig och vi skulle bada hade vi bestämt fast vädret var inte tillräckligt bra. Så vi sov i stället ungefär så ialla fall. Albin kollade på Morden i midsommer fast jag tyckte inte det var så bra om jag får säga det själv.

och jag är i stort behov av en ny telefon för vippar man mobilen åt sidan stängs den av jo jag förstår själv att det är lite smått glapp!  och förövrigt saknar jag mina vänner! Ni har väl inte glömt bort mig?   

Nu ska jag sluta klaga och göra något vettigt fast som vadå?    eh ja skoja bara.      PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

hm undra hur det ser ut när du skriver sms nu för tiden xD

jag har inte glömt bort på dig tänker nog snarare för ofta på dig! Plus att jag dör på o jobba så jävla länge va.. men helg snart (A) <3

2009-07-01 @ 20:34:42
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback