Grattis Agnes!

Hej gårdagen spenderades i linköping med Sabina, Julia, Matilda och självaste jag. Jag orkar inte skriva va vi gjorde och vad som hände och va vi skrattade åt för det var ganska mycket sånt igår! :) Vi vandrade runt på stan och ikano jag köpte ett par svarta jeans tights och en tröja från gina som halva linköping hade fast det måste ju betyda att fler än jag tyckte att den var fin! (;      Men jag älskar allt som är randigt och det mesta som är rosa och en blandning av detta kan det bli bättre då tror knappas det ! :)  Vi var även på bio  Ice Age 3 och den var mycket bra måste jag säga! En hel del skratt under filmen men det kan ju bero på att vi skrattade åt allt eftersom vi var trötta efter ha vandrat runt hela dagen.. Vi träffade även på Bin ladin och Julia tog kort på honom och han började gå mot oss och jag höll på att svimma lr dö lr nått.  Men sen gick han och rotade i en papperskorg istället *lättadsuck*  

Tack för en händelserik dag! Dom där tre tjejerna är förövrigt väldigt bra! :) <33



I dag fyller även min söta underbara älskade lilla kusin Agnes sju år det är helt sjukt och då menar jag helt sjukt hur har hon kunnat bli så stor? För någon vecka sen åkte jag förbi kyrkan där Agnes döptes för så där sju år sedan till Agnes Oliva Eklund jag läste dikt på dopet och hade övat i veckor men när jag väl stog där inför en full kyrka med massor av ögon fick jag panik och rabbla upp hela dikten i en mening så ingen hörde va jag sa men det är ju faktiskt tanken som räknas!  Jag kommer även ihåg när hon låg på våran matta i hallen och jag försökte lära henne att krypa och när jag gick runt med henne i trädgården för att hon skulle lära sig gå. Det var jag som lärde henne cykla jag fick vara med när hon tog sina första vingliga färd åh den där ungen är kärlek!

Är det du, är det du, allra käraste barn
som kommit till sist ändå
Om du kude begripa vad jag längtat
men det kan du visst aldrig förstå
Tänk att du skulle komma till sist
det vågade jag väl knappast tro
fast det var då min enda beständiga dröm
som aldrig kom till ro

Kom och sätt dig hos mig, lilla barn
får jag krama dig sakta ett slag
Jag vill känna att du är mig nära
jag vill höra dina andetag
Tänk att allting konstigt och krångligt
med ens blivit lätt att förstå
Hjärtans allra käraste barn
Så väl att du kom ändå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback